Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dobrzyca - Czytelnia
(2)
Autor
Campbell David
(1)
Hamill Jim
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Globalizacja
(1)
Marketing
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wydanie 7. - Warszawa : Felberg SJA, copyright 1999. - XXX, 743, [1] strona : ilustracje ; 26 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dobrzyca - Czytelnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dobrzyca - Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej